خسارت میلیاردی  موش ها بر تولید و صنایع


خسارت میلیاردی  موش ها بر تولید و صنایع

 

تا به حال برآورد کردید میزان خسارت جانوران موزی ( موش )  بر محصولات تولیدی مجموع  شما چقدر بوده است؟

آیا راه کاری برای حل این مشکل در نظر گرفته اید؟

آیا خسارت میلیاردی موش به  صنعت قابل پیش گیری است  ؟

این ها  بخشی از سوالاتی است که  بعضا ذهن تولید کنندگان محصولات غذایی و صاحبان صنایع  را میتواند به خود مشغول کند ولی آیا تا به حال  راه کاری  بابت حل کردن این مشکلات در نظر گرفته اید؟

موش ها جوندگانی هستند که نه تنها با حمله به محل نگه داری و تولید مواد غذایی خسارات مالی سنگینی به بار می آورند، بلکه در اتنقال بیماری ها  و خسارت های جانی نیز برای انسان نقش به سزایی دارند

موش ها از کثیف ترین جانورانی هستند که خانه و محل کار شما را آلوده می کند

این جوندگان حامل انواع باکتری ها و سایر ارگانیسم های بیماری هستند که با رها کردن مدفوع و ادرار خود در اطراف خانه  و یا محل کار شما این آلودگی ها را داخل محیط پخش می کنند.پس بهتر است ابتدا با این بیماری ها آشنا شویم :

هانتا ویروس: این بیماری به طور کلی زمانی مشکل ساز است که ارگانیسم های ویروسی هانتا ویروس همراه با ذرات گرد و غبار در هنگام تمیز کردن یا تماس مستقیم با مدفوع و ادرار آن جوندگان در فضای باز و یا بسته با انسان تماس بر قرار میکند . علائم اولیه هانتا ویروس شامل تب، سردرد و درد عضلانی است. اگر این بیماری درمان نشود، علائم جدی تری مانند سرفه شدید،جمع شدن مایع در ریه ها و احتمال مرگ درانسان وجود دارد

سالمونلوز: این بیماری اغلب باعث ناراحتی معده در انسان می شود. تماس با مدفوع یا ادرارجوندگان درغذا یا روی سطوح آماده سازی غذا رایج ترین راه می باشد و موش ها اصلی ترین عامل انتقال بیماری سالمونلوز هستند .

لپتوسپیروز: این بیماری از طریق آب آلوده به ادرار موش و حیوانات دیگر پخش می شود، این بیماری بدون درمان ممکن است منجر به آسیب های جدی به  کلیه و نارسایی کبد شود.

:LCM این  بیماری می تواند هر چیزی از تب و سردرد تا آسیب مغزی را ایجاد کند.  به ویژه برای زنان باردار که جنین آنها ممکن است دچار نقص مادرزادی شود یا احتمالاً بمیرد،. تماس مستقیم با زباله آلوده یا استنشاق گرد و غبار آلوده به فضولات  موش ها یک عامل اساسی انتشار بیماری است ، بنابراین افرادی که فضولات موش را بدون محافظ تمیز می کنند در معرض خطر بالایی هستند.

از آنجایی که موش ها در اطراف فاضلاب ها، و دیگر منابع زباله جمع می شوند، با بسیاری از انواع باکتری ها، از جمله آن  ابر میکروب ها (که در برابر بسیاری از آنتی بیوتیک ها بسیار مقاوم هستند)، در تماس هستند.

موش ها از طریق جویدن سیم برق ،چوب و پلاستیک و یا حتی فولاد نرم میتوانند به محصولات تولیدی شما آسیب بزنن و یا  حتی بعضا خسارت های جبران ناپذیر مثل آتش سوزی فضا  و یا قطع شدن سیستم احتراق حریق و دروبین های مدار بسته سالن ها ویا انبارها خسارت های سنگینی برای مجموعه شما به بار آورند

شرکت ایران دی اچ تنها تولید کننده دستگاه های دفع حشرات و جانوران موزی به روش التراسونیک  توانسته با یک روش ایمن بدون هیچ گونه ضرر به بدن انسان و حفظ تعادل محیط زیست این مشکل را به صورت اصولی کاملا حل کرده و نه تنها دفع دائمی حشرات و جانوران موزی داخل مجموعه شما صورت می پذیرد بلکه با ایجاد یک مانع صوتی جلوگیری از بازگشت و ورود مجدد حشرات و جانوران موزی را  به داخل مجموعه شما دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق تماس با کارشناس این مجموعه ارتباط حاصل فرمایید .

 

برخی از مشتریان

ساختمان مرکزی بانک ملت  شعبه ایلام  ( دفع موش )

ساختمان مرکزی بانک ملی شعبه ساری ( دفع موش )

شرکت آپادانا قشم ( دفع موش )

مجموعه ماتریس ( دفع موش )

مجموعه سی آر اس ( موش )

شرکت پرشین سازه ( موش )

شرکت مبین صنعت پیشرو ( دفع موش )

ایران خودرو خراسان رضویی ( موش )

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *