استانداردهای IRANDH

استاندارد محصول در اروپا

CE

استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتری

ISO 10004

سیستم مدیریت زیست محیطی

ISO 14001

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

ISO 9001

استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی

ISO 45001

شرکت ایران دی اچ و استانداردهای ایرانDH

تنها شرکت تولید کننده ی محصولات دافع حشرات با سیستم فراصوت با بیش از 17  سال سابقه تولید ، در ایران می باشد. با استفاده از تکنولوژی روز و جلوگیری از تخریب و نابودی سریع محیط زیست توسط مواد شیمیایی و عوارض ناشی از سموم بر انسان­ها؛ اقدام تولید محصولات جهت دفع کل آفات (سوسک,موش,مورچه, ساس,عنکبوت و…) و حیوانات موذی و جانوران مزاحم (پرندگان) با مجوزها و تائیدیه­ های رسمی واردات و تولیدی، در ایران کرده است.

اکثر شرکت های تولید کننده این محصولات در کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند و کارایی خود را در دنیا ثابت کرده اند .

در مکان های عمومی کشور روسیه استفاده از سیستم های فراصوت اجباری شده است .

اما به علت اجباری نبودن استفاده از این محصولات در ایران استاندارد اجباری نیز برای آن وجود ندارد .

نامه استاندارد

استانداردهای ایرانDH
سازمان بین‌المللی استاندارد سازی

 معمولاً به نام ایزو (به انگلیسی: ISO) شناخته می‌شود، مؤسسه بین‌المللی تعیین استاندارد متشکل از نمایندگان موسسات استانداردسازی ملی است.

این سازمان غیر دولتی در سطح وسیع به وضع استانداردهای کلی و جزئی برای هماهنگ کردن استانداردهای متفاوت جهانی می‌پردازد.

در عمل ایزو به صورت یک کنسرسیوم با ارتباطات قوی با دولت‌ها فعالیت می‌کند. این مؤسسه انواع استانداردهای تجاری و صنعتی جهانی را تعیین می‌نماید. مرکز ایزو در ژنو قرار دارد.

ایزو کار رسمی خود را از تاریخ بیست و سوم فوریه 1947 آغاز کرده است. این سازمان به ترویج جهانی استانداردهای اقتصادی و صنعتی می‌پردازد تا مبادلات صنایع و فنون مختلف را در یک راستا هماهنگ کند.

سازمان بین‌المللی استانداردسازی، باآنکه یک سازمان غیردولتی است، به‌دلیل این که استانداردهای این مؤسسه تبدیل به قوانین می‌گردد از بیشتر سازمان های غیردولتی قدرتمندتر است.

امروزه نزدیک به ۱۵۷ کشور در این سازمان به عضویت درآمده‌اند که ایران نیز یکی از آنهاست.

مدیریت کیفیت

یکی از بحثهای جدید در زمینه تولید و خدمات است.

گرچه سابقه آن به ابتدای تاریخ نیز می‌رسد اما مفهوم نوین کیفیت محصول قرن ۲۰ است.

بر طبق یکی ازنگرشها :

مدیریت کیفیت یعنی نظارت بر فرآیند ساخت و تولید محصول برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر طراح یا مشتری بوده است.

این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.

بدین ترتیب طیف وسیعی از فعالیت‌ها را شامل می‌گردد. این نگرش مطابق استاندارد ISO9001:1994 می‌باشد .

از جمله فعالیتهای مربوط به مدیریت کیفیت یکی تضمین کیفیت و یکی کنترل کیفیت است.

مدیریت کیفیت شامل چهار حوزه اصلی می باشد که عبارتند از: برنامه ریزی کیفیت ، تضمین کیفیت ، کنترل کیفیت و بهبود کیفیت.

امروزه مدیریت کیفیت نه تنها شامل تولید بلکه شامل خدمات و حتی خدمات دولتی نیز می‌شود.

و مدیریت کیفیت دولتهاو آموزش و پرورش (Graduation) یکی از مباحث نوین در کیفیت است.

مديريت كيفيت عموما شامل برقراری خط مشی كيفيت و اهداف كيفيت ، طرح ریزی كيفيت ، كنترل كيفيت ، تضمین كيفيت و بهبود كيفيت است.

ISO 10004

استاندارد سنجش رضایت مشتری،این استاندارد فرآیند سنجش رضایت مشتری را به صورت کامل و جامع تشریح می‌نماید. این فرآیند شامل مراحل طبقه‌بندی مشتریان، انتخاب شیوه نظرسنجی،تدوین پرسشنامه، اجرای نظرسنجی،گردآوری و تحلیل اطلاعات و استفاده از نظرات و فیدبک‌ها است که تک تک این مراحل در این استاندارد به طور کامل تشریح شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

UL

استاندارد بین المللی ابزار الکتریکی؛ این استاندارد  استفاده بی خطر در زمینه خطراتی مثل آتش سوزی، نوسانات برقی و آسیب بر سیستم برقی و دیجیتالی منزل را ضمانت کرده و خیال مصرف کننده را از به برق بودن محصول در طی مسافرت و زمان هایی که در منزل نیستند راحت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

CE

استاندارد محصول در اروپا؛ همان طورکه میدانید کشور ما در محصولات تولید ملی مثل خودرو تلاش در رسیدن به استاندارد های اروپا را دارد. در نتیجه گرفتن استاندارد محصول در اروپا محصولات ایران DH را در کنار محصولات با کیفیت اروپایی نشان داده و استفاده از این محصولات را مطمئن تر و صادرات این محصول را به کشورهای اروپائی رقم می زند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ISO 9001

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت که این خود نشان از کیفیت بالا خط تولید،فروش، مونتاژ، خدمات و خود محصولات ایران DH است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ISO 14001

سیستم مدیریت زیست محیطی نشان دهنده رابطه مستقیم محصولات ایران DH چه از نظر خط تولید و خود محصولات متناسب با استانداردهای زیست محیطی در کل دنیاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ISO 45001

استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی؛نشان دهنده مقررات و قوانینی میباشد که مجموعه ایرانDH برای پرسنل تولیدی و کل مجموعه در نظر گرفته. مجموعه که ایمنی بهداشت شغلی در آن از استاندارد فوق برخوردار است بلاشک محصولاتی با استانداردهای فوق تولید می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

IEC

استاندارد بین المللی ایمنی عملکرد و تجهیزات و سیستم های الکتریکی که این استاندارد استفاده محصولات ایران DH را بی خطر، و کارکرد آن را ضمانت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید