سازمان بین‌المللی استانداردسازی که معمولاً به نام ایزو (به انگلیسی: ISO) شناخته می‌شود، مؤسسه بین‌المللی تعیین استاندارد متشکل از نمایندگان موسسات استانداردسازی ملی است. این سازمان غیر دولتی در سطح وسیع به وضع استانداردهای کلی و جزئی برای هماهنگ کردن استانداردهای متفاوت جهانی می‌پردازد. در عمل ایزو به صورت یک کنسرسیوم با ارتباطات قوی با دولت‌ها فعالیت می‌کند. این مؤسسه انواع استانداردهای تجاری و صنعتی جهانی را تعیین می‌نماید. مرکز ایزو در ژنو قرار دارد.ایزو کار رسمی خود را از تاریخ بیست و سوم فوریه 1947 آغاز کرده است. این سازمان به ترویج جهانی استانداردهای اقتصادی و صنعتی می‌پردازد تا مبادلات صنایع و فنون مختلف را در یک راستا هماهنگ کند.

سازمان بین‌المللی استانداردسازی، باآنکه یک سازمان غیردولتی است، به‌دلیل این که استانداردهای این مؤسسه تبدیل به قوانین می‌گردد از بیشتر سازمان های غیردولتی قدرتمندتر است. امروزه نزدیک به ۱۵۷ کشور در این سازمان به عضویت درآمده‌اند که ایران نیز یکی از آنهاست.

*************************************************************************************************

مدیریت کیفیت یکی از بحثهای جدید در زمینه تولید و خدمات است. گرچه سابقه آن به ابتدای تاریخ نیز می‌رسد اما مفهوم نوین کیفیت محصول قرن ۲۰ است. بر طبق یکی ازنگرشها :مدیریت کیفیت یعنی نظارت بر فرآیند ساخت و تولید محصول برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر طراح یا مشتری بوده است. این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.بدین ترتیب طیف وسیعی از فعالیت‌ها را شامل می‌گردد. (این نگرش مطابق استاندارد ISO9001:1994 می‌باشد.)

از جمله فعالیتهای مربوط به مدیریت کیفیت یکی تضمین کیفیت و یکی کنترل کیفیت است. مدیریت کیفیت شامل چهار حوزه اصلی می باشد که عبارتند از: برنامه ریزی کیفیت، تضمین کیفیت، کنترل کیفیت و بهبود کیفیت. امروزه مدیریت کیفیت نه تنها شامل تولید بلکه شامل خدمات و حتی خدمات دولتی نیز می‌شود. و مدیریت کیفیت دولتهاو آموزش و پرورش (Graduation) یکی از مباحث نوین در کیفیت است. مديريت كيفيت عموما شامل برقراری خط مشی كيفيت و اهداف كيفيت ، طرح ریزی كيفيت ، كنترل كيفيت ، تضمین كيفيت و بهبود كيفيت است.

 

 

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت که این خود نشان از کیفیت بالا خط تولید،فروش، مونتاژ، خدمات و خود محصولات ایران DH است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

 

سیستم مدیریت زیست محیطی نشان دهنده رابطه مستقیم محصولات ایران DH چه از نظر خط تولید و خود محصولات متناسب با استانداردهای زیست محیطی در کل دنیاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

 

 استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی؛نشان دهنده مقررات و قوانینی میباشد که مجموعه ایرانDH برای پرسنل تولیدی و کل مجموعه در نظر گرفته. مجموعه که ایمنی بهداشت شغلی در آن از استاندارد فوق برخوردار است بلاشک محصولاتی با استانداردهای فوق تولید می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

 

استاندارد بین المللی ایمنی عملکرد و تجهیزات و سیستم های الکتریکی که این استاندارد استفاده محصولات ایران DH را بی خطر، و کارکرد آن را ضمانت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

 

 

 

استاندارد بین المللی ابزار الکتریکی؛ این استاندارد  استفاده بی خطر در زمینه خطراتی مثل آتش سوزی، نوسانات برقی و آسیب بر سیستم برقی و دیجیتالی منزل را ضمانت کرده و خیال مصرف کننده را از به برق بودن محصول در طی مسافرت و زمان هایی که در منزل نیستند راحت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

استاندارد سنجش رضایت مشتری،این استاندارد فرآیند سنجش رضایت مشتری را به صورت کامل و جامع تشریح می‌نماید. این فرآیند شامل مراحل طبقه‌بندیمشتریان، انتخاب شیوه نظرسنجی،تدوین پرسشنامه، اجرای نظرسنجی،گردآوری و تحلیل اطلاعات و استفاده از نظرات و فیدبک‌ها است که تک تک این مراحل در این استاندارد به طور کامل تشریح شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

استاندارد محصول در اروپا؛ همان طورکه میدانید کشور ما در محصولات تولید ملی مثل خودرو تلاش در رسیدن به استاندارد های اروپا را دارد. در نتیجه گرفتن استاندارد محصول در اروپا محصولات ایران DH را در کنار محصولات با کیفیت اروپایی نشان داده و استفاده از این محصولات را مطمئن تر و صادرات این محصول را به کشورهای اروپائی رقم می زند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

راه های ارتباطی با گروه ایران دی اچ در شبکه های اجتماعی


تلفن فروش: 44614100-021

مرکز مشاوره، پشتیبانی و خدمات پس از فروش موپادا: 9-44614870-021

آدرس: جنت آباد جنوبی - خیابان لاله شرقی - بعد از چهارراه پژوهنده (شاهین) پلاک 28

 

{literal} {/literal}