شرایط و ارائه خدمات پس از فروش:

در صورتی که مشتریان بر اساس کارشناسی کارشناسان شرکت ایران DH، محصول دفع حشرات خریداری نمایند به آنها خدمات پشتیبانی تعلق می گیرد.

زمانی که مشتریان خارج از شرایط فوق خرید نمایند (خرید تعداد به درخواست خود مشتری) شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به رفع یا دفع آفت مورد نظر نخواهد داشت. لذا کلیه خریدها بصورت تکی (یک عدد) فاقد هرگونه پشتیبانی و خدمات پس از فروش (حتی تعویض به علت سوختگی) می باشد.

مدت زمان ارائه خدمات پشتیبانی

محصولات الکتریکی: 

خانگی و تجاری

دارای 2 سال پشتیبانی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

صنعتی

دارای 6 ماه تعمیر رایگان و 1 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

چند نکته:

کلیه کالاها هنگام خروج از انبار از نظر فیزیکی چک شده و صدمات فیزیکی از جمله شکستگی ، له شدگی و... در اثر حمل و نقل شامل پشتیبانی نمی باشد.

کلیه محصولات باید داخل کارتن یا بسته های محکم و دارای لفافه باشند، در غیر اینصورت خسارت وارده بر کالا در حین ارسال به خدمات پس از فروش بر عهده این واحد نخواهد بود.

مشتریانی می توانند از خدمات پس از فروش شرکت استفاده نمایند که دارای شرایط ذیل باشند:

محصول دارای جعبه اصلی شرکت و دارای هولوگرام شرکت باشد.

مشتریان می بایست فاکتور خرید محصول یا کارت گارانتی با برند شرکت را داشته باشند.

کالاهایی که در اثر نوسانات برق،تعمیر توسط افراد غیر مجاز، نصب غیر صحیح و مخدوش شدن برچسب پلمپ پشت دستگاه؛ شامل پشتیبانی نمی باشد.

لازم به ذکر است هزینه ارسال محصولات (برای ارائه خدمات پس از فروش) شامل پشتیبانی نبوده و به عهده خریدار می باشد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی یا نحوه صحیح استفاده و نصب محصولات می توانید با شماره 6-44024005-021 تماس حاصل نمایید و یا به سامانه پیامکی به شماره 10000044421335 پیامک و به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل ارسال نمایید و منتظر تماس و یا ایمیل از طرف واحد پشتیبانی باشید تا شما را به جهت برطرف نمودن مشکلتان راهنمایی نمایند.

بدیهی است  کالاهایی که بدون هماهنگی ارسال شوند ترتیب اثری داده نخواهد شد و مسئولیت آن با خود خریدار می باشد.

ضمناً فقط به مشتریانی پشتیبانی و خدمات پس از فروش تعلق می گیرد که فقط از دفتر مرکزی شرکت یا نمایندگان مجاز اعلامی این شرکت خریداری کرده باشند.

این شرکت در زمینه محصولات خود به دلیل سابقه بالا و کارایی مورد اطمینان پس از حداقل 9 سال در ایران و ایزو رضایتمندی مشتریان از نظر کارایی اطمینان کامل داشته و تنها در زمینه رضایت و کارایی 100% محصولات خود را پشتیبانی می کند و هیچگونه عودت محصولی را نداشته و برگشت وجه خرید مشتری جزء پشتیبانی این مجموعه محسوب نمی شود.

 

 

راه های ارتباطی با گروه ایران دی اچ در شبکه های اجتماعی


تلفن فروش: 44614100-021

مرکز مشاوره، پشتیبانی و خدمات پس از فروش موپادا: 9-44614870-021

 

{literal} {/literal}